Indulásra készen (?)

Nos, ismét megpróbálom… megpróbálok kijutni Ázsiába. A múlt évi kísérlet nem volt a legfényesebb, bár elég jól indult. Repjegy megvéve, oltások beszúrva, biztosítás megkötve. Mi hiányzott? A vízum. Bizony, ilyen röhejes indok miatt kellett farkamat behúzva lemondani a jegyet és itthon maradni.

Bár többek között azért is mondtam fel decemberre, hogy most tényleg legyen elég időm megszervezni mindent, megint a legutolsó pillanatra maradt a dolgok nagyja. Egy hét múlva repülök… vízum? Holnap. Szállás? Majd ha lesz vízum. Ugyanez a biztosítással, a pénzzel és még folytathatnám.

Sokat gondolkoztam, miért csináltam mindent (megint) ilyen idiótán. Félek basszus. Félek elindulni, hónapokra, egyedül egy teljesen idegen kultúrába, országba mindenféle biztonsági háló nélkül. Pénz van, de még amiatt is félek, hogy kevés lesz. Nagyon remélem, hogy megkapom a vízumot, onnantól kezdve nincs több kibúvó. Nincs több ’következő év’. Menni kell… drukkoljatok nekem ha én még nem vagyok képes teljesen.

2 thoughts on “Indulásra készen (?)

  1. That’s the spirit!

    Azt csípem, hogy őszintén leírod félsz a buktatóktól! Ha nagyon beszopolade van, wwoofolj, legalább kapsz kaját és szállást. Megéri most elkezdeni írni, itt délen masszív szezon van…

Leave a Reply

