While my internal clock tick-tock-kicks back

Itt ülök az ágyamban, majdnem hajnali hatkor, arra várva hogy ismét elkezdődjön a nap, amit végignyomok, hogy aztán korán lefeküdve ismét emberi időben tudjak feküdni-kelni. Szokásos, de ha már ennyi időm van, akkor írok ide.

Boldog új évet mindenkinek, a 2011-es év érdekesen telt. Az év elején még Londonban éltem, csapos voltam és egyetemista, merész és kalandos. Aztán hirtelen, hazaköltöztem. A Lányért, Budapestért, barátokért, családért. A mai napig nem bánom egy cseppet sem!

Az első pár hónapban csak az italozás és móka várt, aztán szép lassan visszacsúsztam a munkakeresésbe. Bár nagy reményekkel és világmegváltó szándékokkal jöttem vissza, mégis ismét visszatértem az Arribába. Dolgoztam, dolgozgattam, a barátnőmmel töltöttem időmet és hirtelen: felvettek egyetemre – ELTE programtervező informatikus. Négy év késéssel, a tervhez képest. És elkezdődött életem egyik legrosszabb hónapja, amikor csúnyán mélypontra jutottam, ugyanis egyetem mellett full-time dolgoztam, ami a harmadik héten már eléggé meglátszott rajtam – a jelenet: reggel 10-től 6-ig iskolában aztán rohanhatsz be dolgozni hajnali egyig. Rinse, repeat ’til you die.

Szerencsére meg tudtam beszélni egy megállapodást a főnökökkel, így kevesebbet dolgozom és jobb nekem. Viszont egy végzetes Halloweeni buli után rájöttem, a Lány mégsem a Lány. Úgyhogy vége lett a kapcsolatnak ami londoni hónapjaimat nagyban befolyásolta, irányította. Két évig. Nagy változás, legalább tőlem nem szokatlan.

Iszom egy pohárral új barátaim egészségére, kezdve Mikeval, az Arriba burritoninjávál, aki rövid idő alatt egy legjobb barátommá vált – sok mulatozás és rengeteg Szimpla-session áll mögöttünk. Lakást is találtam magamnak, már április óta lakom itt, ahol vagyok és kezdem egyre inkább otthonomnak érezni, imádnivaló lakótársakkal.

A múlt évben kevesebbet olvastam, mint kéne, többet gépeztem, mint kéne és kevesebbet mozogtam-edzettem mint kéne. Mindet szeretném megváltoztatni ebben az évben, úgyhogy ha látjátok, hogy csak kockulok, rúgjatok seggbe: „menj futni/bringázni/úszni” ezekkel a szavakkal! Jobbá szeretném tenni magam, hogy idővel mást is lehessen.

Leave a Reply

