És máris karácsony

Hát igen, ismét egy hónapja jelentkeztem (itt) utóljára, pedig történtek dolgok. Hazamentem másfél hétre, az egyetemi „olvasói hét” alatt, nagyon nagyon jó volt, szinte végig a Lánnyal voltam, utolsó este kaptam egy olyan választ, ami alapvetően meghatározza a következő pár hónapom. Otthon lenni jó, ez az alap, innen kiindulva haladok valamerre.

Amint visszaértem, rögvest elkezdtem munkát keresni, mert nem volt műszak a Roundhouseban, no meg csúnyán elfogyott a pénzem. Két hétig nem találtam semmit, kicsit aggódni kezdtem, decemberben elején már bújtam a főbérlő elől. Nem akciófilmesen megbújni a plafonon, beleolvadni a környezetbe, csupán Doriszék lakásában húztam meg magam.

Aztán, siker! Nem emlékszem, hogy meséltem-e már a csodás pubról, ahol hétfőnként pub quizeltünk egy párszor, aztán volt egy ünnepi hetük, este 10-től tíz percen keresztül egy pár kaja, sörök és borok bizonyosa, csak 10p (pence), érthetőbben kifejezve kb. 32 forint volt. Nos, itt is kerestek munkaerőt, én pedig nagy bőszen megpályáztam. Másnap már hívott is Guillamme, a manedzser, hogy ki vagyok, mit tudok, bla bla. és behívott vasárnapra, reggel 11-től, próbanapra. Ettől, bár nagyon megörültem, kicsit féltem is, mert szombaton intéztem egy műszakot a Scalába, és tudtam, hogy kb. 5-kor végzem, vagy később. De sebaj, kaptam egy remek ajánlatot és nem akartam elszalasztani. Dorisz felajánlotta, hogy bármikor végzem, nyugodtan menjek hozzájuk, csöngessek fel és ott megalhatok arra az egy-két órára. Ehhez az ajánlathoz hozzátartozik, hogy a lakásuk öt perc sétára van a helytől, becses nevén The Gun.

A próbanap jól ment, másnap kaptam a telefont, hogy enyém a munka. Hurrá! Sok sok műszak, karácsony is benne van, tehát 24-én is dolgozom, 25-26 szabad.

Ezenkívül nagyon nagyon valószínű, hogy hozzájuk is költözöm, ami logikus lépés, hisz az elmúlt hétben csak itt voltam. Ma mondtam meg Lukasznak, hát természetesen nem örült. Most lakótárs keresés nagyban, magam helyett. Ezek vannak itt. Írok majd, vagy talán videóblog lesz a következő. De ahhoz kérek közösségi reakciót is!

One thought on “És máris karácsony

Leave a Reply

