Látogatók az anyaföldről, születésnap

Kicsit elmaradtam ám ezzel az írással, de rohangászás, egyetem, ilyesmik mennek most inkább. Na, de tudom, hogy roppant sokan ezen a blogon keresztül (is) követik kicsiny életem, így nem okozok csalódást.
Nem igazán emlékszem, hogy írtam-e arról, hogy Dorisz, a Lány egyik legjobb barátnője kiköltözött Londonba egy ideje, vele is jóban voltam, természetes hogy találkozunk, iszogatunk, ilyesmik. Egy szép nap fekszem az ágyban kómásan, Dorisz telefonál, hogy mit szólnék hozzá, ha kihoznánk a lányokat (Eszti a másik, a Lány unokatestvére, és a Lány maga) egy hosszú hétvégére. Nem kicsit örültem.

Itt voltak, határtalan boldogság volt. Erről itt többet nem, akit részletek érdekelnek, megyek haza pénteken, összeülünk sörre és mesélek.

Doriszék, Dorisz maga és Kitti-Kira testvérpár, új lakása azért odaver rendesen. Egy, hogy a Temze partján laknak, a nyolcadikon, de a nappaliból és az erkélyből egyenesen az O2 Arenára lehet látni. Azóta, hogy beköltöztek, nem egy éjszakát töltöttem a kanapéjukon. Szerencsére nem bánják, egyelőre.

Volt még egy születésnapom is, a lányoktól meglepetésbulit kaptam és rakott krumplit (olyan jó volt, mint az otthoni!), illetve az est fénypontja, hogy csináltak Eszterházy-tortát. Szétolvadtam, nem csak a finomságától, hanem a meghatottságtól is. Készület videók, egyszer, amint időm engedi, összevágom őket pöpecre az új iMovieban (ami egy bitang jó program lett, mind you). Most pedig új állás után fogok nézni, amint visszaértem otthonról. Ja, meg ugye egyetemre is járok itt, arról szintén írok majd. Egy tőmondatban: baromi jó!

Leave a Reply

