Nyugodtság van

Mik történnek itt, amíg nem jelentkezem? Hát ezt annyira nem tudom, hogy meg is nézem, miről értekeztem legutóbb (magyarul)… szóval A38 étterem és augusztusi hazanyaralás? Húha, hát akkor lássunk neki.

Most nyugalomban vagyok, kivételesen teleengedtem a kádat és elmerültem egy fél órára és kiáztattam magamból a hátfájást… ami most visszatért. Hülye hát.

Úú, olyan sok minden történt, hogy nem is tudom. Egyetemre felvettek, végleg, már el is kezdődött. Bizony, egyetemista vagyok, Londonban. És nem is tanulok mást, mit édes-drága pszichológiám! Azért ez a nem semmi. Erről most nem tudok sokat írni, izgalmas, sokat (kéne) olvasnom, időben bejárnom (ami eddig nem igazán sikerült) és buliznom. Az utóbbi valószínűleg holnap lesz, gólyabál lesz!

Szeptemberben kiköltözött A barátnője, Dorisz, akinek nagyon örülök. Na, ő összeköltözött egy testvérpárral, Kírával és Kittivel, egy csodás lakásba a Temze partján. Elég gyakran csövezek ott, de se ők, se én nem bánom.

Elköltöztem Edtől még szeptemberben, és mostanra mondhatnánk, hogy kész vagyok. Kaptam ingyen remek matracot, Kittitől neki kicsi lepedőt, Edtől polcot, fentről szekrényt. És most már egy igazán szép szoba van, és dekoráció terén is megvan az ötlet. Képeket csinálok majd holnap. A lakótársak meg külön plusz pont, remek arcok!

Dorisz ugye nagyon jó barátja A-nak, így hirtelen a semmiből felhívott egy reggel, hogy mit szólnék hozzá, ha három nap múlva csütörtökön itt lennének, mert vesz neki és unokatestvérének, Esztinek, retúr jegyet. Hát, kicsi kábe fejemmel akkor még nem igazán fogtam fel a helyzet komolyságát, de később, már ébren mint egy bolond táncoltam örömmel. A következő majd szól az ő látogatásukról is.

Addig is, egy szép szobor a Tate Modernből:

Leave a Reply

