A38 Étteremhajó – Kritikaszerű

Utolsó estémen elvittem a Lányt vacsorázni. Szerettem volna a régiekhez hasonlóan valami jobb helyre hivni, Pastrami után szabadon. Gondolkodtam, gondolkodtam, sajnos az Olimpia pont aznap zárt be egy restaurációra. Szigeten véletlen jött az ötlet valakitől, A38! Pont eltalálta, mit szerettem volna, különleges, hisz hajón van, meg jókat olvastam is a konyháról. Akkor nosza, mondtam!
Megérkeztünk az elég üres étterembe, leültettek a majdnem-dohányzó részre, de nem lett belőle gond, hisz alig voltak. Sajnos nem tudtunk ablakközelit helyet szerezni, bár én speciel azt hittem, nyitott lesz.
Italrendelés, aztán jöhet az előétel, és persze egy palack bor is, a választás Nyakas Irsai Olivérre esett, nem bántuk meg.

An antrè mangós avokádó volt, valami nagyon vékony hártyával rétegezve. És elképesztően finom volt, nagyon hajazott a guacamolera. Elfeleztük, kiélveztük.

Főételnek a Lány jázminrizset kért, rákkal és csirkével, én pedig szintén rákot, de tagliatellen és csípősen. Ha rendes éttermi kritikus lennék, le tudnám írni, hogy milyen ízek és harmóniák voltak, de nem vagyok, így csak annyit tudok mondani, remek volt. A rák alapvetően hatalmas kedvencem, a tészta pedig gyönyörűen volt ízesítve, épp eléggé sós, de még volt ott valami, amit nem tudok elhelyezni. Oly mindegy, egyetek olyat. A Lány is elismerően nyilatkozott (bónuszpontot kap a rizsre gyengéden ráhelyezett tükörtojás!), de egyikünknek sem volt hely a gyomrában a teljes elpusztításhoz.

Ennek ellenére berendeltem a MADÁRTEJET, ami olyan csodás volt, mint semmi másik. Kis karamellel a tetején, mestermű.

A végén 13e-t hagytam ott, borravalóval együtt, amit amúgy teljesen megérdemelten adtam a pincérnek.

Nota bene, most is kaptam borkóstolót, egy pici kicsit a pohárba, hogy aztán, mint a döntőképes férfi aki vagyok, rábólintsak a palack tartalmára, és aznap már fel voltam készülve, pontosan tudtam, hogy kell fogadni. Így válok egyre-egyre kulturáltabbá, és leszek egy kifinomultabb ember. Hurrá!

Végszó pedig: A38 ajánlott, boldogan megadom neki az ÖT pontot.

Adatok, asztalfoglalás:
+36-1-464 39 46 vagy menőn e-mailen: etterem@a38.hu
Honlap klikkre

Leave a Reply

