Quimby koncertek!!!

Betegségben vagyok, folyik az orr, köhög a torok, fáj a fej. Itthon pihegek, teázom sokat és olvasok, filmeket nézek. Most pedig úgy döntöttem, hogy megírom a Quimbykoncertes posztot, majd felkerül az interwebre, amikor legközelebb neten leszek. Az alsó szomszédok beígérték, hogy használhatjuk az övéket, csodás dolog lenne. De most nincsenek otthon, így csak offline-ban ömlesztek.

Szerintem ismertek annyira, hogy tudjátok, mennyire szeretgetem a Quimby zenekart. Amikor egy barátom szólt, hogy fellépnek Londonban, nem hittem el. Aztán láttam a honlapon, hogy tényleg és örömtáncot jártam a lakásban. Ed azt hitte megbolondultam. A Drum & Monkey, szervezőbrigád, elintézte a koncertet. Koncerteket, mert kettő is volt!

Szuszival megbeszéltük jó korán, hogy együtt megyünk el a vasárnapira. Találkoztunk, elindultunk Aldgate felé, a Hubba. Megtaláltuk, sor volt. Sor magyarokkal! Már akkor jó érzés fogott el. Bent a helyen rögtön belebotlottunk Líviuszba, aki a ki tudja hanyadik whiskykólát itta, egy kicsit beszélgettünk is. Bizony, elképesztő király vagyok!

Egy kis standup volt a koncert előtt, Líviusz és az egyik szervező, Edu között. Hát, lehetett volna jobb is… Mindegy, valahogy végigszenvedtük és belecsaptak a húrokba a srácok. Legutóljára szeptemberben voltam Quimbyn a Lánnyal, így durva deja vu-k voltak, de attól függetlenül nagyon élveztem. Az első sorokban rögvest összecsapódott a szokványos ultimaterajongó tömeg, az együtt éneklős, ugrálós, lökdösődős jóbarátok. Zsuzsával és Misivel voltunk a legjobban, táncoltunk és minden. Elég nehéz írni az élményről, aki volt már koncerten (Ágoston, rád gondolok :), az tudja, milyen eksztatikus. Aztán sajnos véget ért, bár nagyon tomboltunk, hogy legyen még. Ilyen vissza után reméléltük, hogy megesik rajtunk a szívük, de sajnos vége lett. Kint végre cigizés, Kvimbikoncert cigi nélkül, az a szokatlan, sörözés, beszélgetés, aztán hazamentünk, mert Szusz nem érezte magát nagyon jól. De remek, csodás, hatalmas élmény volt!

És kedden ismét!!! Bár úgy indultam neki, hogy nem tudtam senki ismerősről, aki jönne, nem igazán zavart, tudtam, hogy összefutok majd emberekkel és minden jó lesz. Bizony, valóravált a terv. A koncert maga ismét szuperlatív, csodás, elképesztő, bár a közönség az elején kicsit túl nyugodtnak tűnt, hamarosan ismét összejött az ugrálótábor elől, velem az élen. Volt minden jó szám, végre Zéró Dallal kezdtek (nem úgy, mint vasárnap, amikor el sem játszották…), de nem lett Vörös. Mikor Tibi meghallotta, hogy mit kiabálunk (Legyen vörös! Legyen vörös!), így válaszolt: „Nem hallottátok, hogy a Fidesz nyert? Most már nem vörös.” Hehe 🙂 De Borbély boogieztunk, vezettünk autót szerpentinen, meghajtott a Libidó, elmentünk Cubába, arcot festettünk fekete fehérre meg sok egyéb szövegreferencia. Csodálatosan jó volt. Aztán vége, de egy pár emberrel, akikkel zúzás közben összebarátkoztam kint összegyűltünk. Kata javasolta, hogy menjünk le Aldgate-hez, mert ott van egy pár barátja és igyunk. Nem volt nehéz meggyőznie se engem, se a a többieket. Úgy 10-11 boldog, óbégató magyar lepte el a londoni metrót, végignevettük az utat. Aztán megérkezés, sörözés, volt egy kisebb verekedés két srác között a pubban, de ez általános. Aztán Ádám elkezdett veszekedni egy hatalmas feka biztonsági őrrel (hogy miért tesz ilyet az ember, nem tudom), és hamarosan nuncsaku-szorításban dobták ki. Ekkor indultunk mi is, szolidaritás meg minden. Szerencsénkre 10 méterre volt egy másik pub, a Motherbar, 2-ig nyitvatartó italközpont. Több pia, mókázás, aztán mindenki elindult szép lassan. Máté elaludt az asztalon, Attila nem tudta megmondani, pontosan hol lakik, így úgy döntöttem én, mint a legjózanabb, hogy aludjanak nálunk. Négyesben hazajöttünk, szívtunk egy kis füvet, ittunk magyar házipáleszt (még mindig van ám, Vazsu :D) aztán kidőltünk. És így ért véget egy csodás este. Magyarokkal inni a legjobb 🙂 Remélem hamarosan ismét össze tudjuk hozni ezt a kis társaságot!

Leave a Reply

