Nincs ötletem

Az elmúlt pár napban (héten) nem jelentkeztem, és ennek határtalanul prózai okai vannak. Egyrészről elég sokat dolgoztam, így időben is korlátozva voltam (vagyok is, ezt az ágyban pötyögöm egy megható kérés hatására), másodrészről nem igazán történt semmi figyelemreméltó.

Egy pár dolog azért megesett, de ez inkább csak érdekesség, legalább írok, érezzétek a szeretetet 🙂 Ed brazil csaja megérkezett Londonba, így mostantól hárman élünk vidáman. Eddig még nem érzem nyűgnek, sőt, olykor-olykor este hazajöttömkor ÉTEL várt. Bizony, főtt kaja. Hozzá tudnék szokni hogy valaki főz, enyhe ferdítéssel, rám. Az asszony a háznál. Persze nem igényelném 😉

Vasárnap este meleg bulit szerveztek a görkoris helyen, erről írtam-e már, (mármint arról hogy görkoris helyen dolgozom, nem arról hogy meleg este volt. Arról most írok, hehe)?, ami jó is, rosszul is volt. Rengeteg borravaló, de olyan dolgokat csináltak a szemem láttára, ami elég sokkolóan hatott érintetlen, melegszűz lelkemre. És a szag, hát egy párszor öklendeztem, pedig azt gondoltam az én szobám nem semmi. De messze van attól, ami ott terjengett.
Legalább Didivel dolgozhattam, Scalából ismerem és mindig megoldottuk, hogy szórakoztató legyen egy-egy műszak. És most sem volt máshogy, szerencsére! A melegek meg amúgy is jópofák, és nem taplók. Ezt most vendégszinten értem!

Megnéztük tegnap este a Closert. Szerelemről szóló, elég brutális film. Ajánlott. Ma este meg az 500 nap nyárt, ami még mindig egy remek, ámbátor egyelőre fájdalmas kis szösszenet. Ja meg a Terminátor 4-et, de az rossz!

Amúgy amúgy… Májusban terveztem, hogy hazamegyek, de aztán mégsem, mert egy olyan feltétel kötődik hozzá, amit kínok közt tudnék csak betartani. No meg elkezdek inkább gyűjtögetni. Le kell tenni a nyelvvizsgát, és júliusra van egy hatalmasnagy tervem, ami talán összejön, talán nem. Nem tőlem függ.

A munkák jók, főleg a Roundhouse, mert olyan koncertek voltak és lesznek, hogy csak na. Ugye múlt hónapban Phoenix, Noah and the Whale és Grizzly Bear (fuckyeah), nemrég Gorillaz és még Chemical Brothers (FUCKYEAH), júniusban pedig iTunes fesztivál, egész hónapban. Ozzy lesz pl. OZZY! És még sok egyéb. Öröm.
Ja, és a KVIMBI fellép LONDONBAN. KÉTSZER! Hát mi ez, ha nem (majdnem) tökély?

Remélem mindenki elégedett ezzel a kis szösszenettel, majd jelentkezem. Nincs net a lakásban, ami szopó. Most starbucksból netelek. Pusz

One thought on “Nincs ötletem

Leave a Reply

