A gépen

Polaroid clouds picture from plane

X ezer méter magasságból írom ezt a kis posztot. Egyrészt azért, mert általában mindig írtam, no meg jó kis gyakorlás iPhone-on való hosszabb nyomkodásra.

Jelenleg Pozsony felé tartok, először életemben, de ma csak egy cseppet fogom látni, hisz rohannom kell, nehogy lekéssem a buszom haza. Sajnos nem sikerült jóárasítanom a jegyet, de igaz, hogy elég későn vettem meg. Lényegtelen. Megyek haza, hogy újra az én Gyönyörűmmel legyek, akit nagyon szeretek. Tipikus Zeo, hogy akkor leszek ismét szerelmes amikor a legtöbb akadállyal kell megküzdeni. Nekem nem probléma, ki tudja hogy Neki az-e. Nehezen olvasható lány Ő.

Ezen kívül húsvétolás is lesz, bár erről teljesen megfeledkeztem. Mindegy, remek családi mulatság lesz majd. Az kár, hogy a lány is hazamegy pár napra…

Remélhetőleg több idő lesz barátokra, mint két hónapja. Amúgy London egész kellemes, két napi munka egy repjegy. Szóval utazni nem luxus, bár repterezni kicsit nyüg. Na jó, most ennyi a fáradt gondolat-özönnek, hátradőlök és megpróbálok legalább egy kicsit aludni. Puszka.

Leave a Reply

