Seagate és Amazon

Már nagyon koraidő óta megszenvedtem a kevés tárhely gondot. Akármennyi helyem volt, mindig teletöltődött zenével, még több zenével, filmekkel, képpel. Blablabla. No meg frusztrált, hogy nincs rendesen backupolva a gépem, így egy fatális merevlemezhalál után állhatok és verhetem a fejem a falba.

Nem oda Buda! Végre sikerült félretennem elég pénzt, így megrendeltem az Amazonról a Seagate Expansion-t, 1 terrabájtos, számomra hatalmas mennyiségű, külső vinyót, hogy jó legyen nekem. Meg is jött, egy kis plusz körrel, de erről mindjárt.

Vinyó kibont (olyan jó cuccokat kibontogatni, legjobb), bedug és Time Machine (a Mac OS X beépített adatmentő menősége) és elkezdhetünk backupolni. Aztán ha valami fájl módosul, egy ilyen remek kis interfészen keresztül mehetek vissza a múltba:

Menőség.

Na, és hogy mi történt a rendelésemmel? A csomagkövető 16-án azt jelezte, a csomagot átvették. Ez egy kicsit meglepett, mert nem voltam annyira részeg (akkor), hogy ne emlékezzek erre. Szóval valahová máshová szállították. De hová? Írtam az Amazonnak, merre van a csomagom kenduram? 2 óra múlva válaszoltak is, sűrű elnézést kérve, hogy azonnyomban utánajárnak, kikérdezik a futárt és a közvetlen családját hová rejtette a csomagot. Kiderült, hogy az alagsori lakásba. Háhá! Innen már csak annyira nehéz dolgom volt, hogy gatyát kellett húznom és lemennem a szomszédékhoz, akiket még soha nem láttam, azóta sem mondjuk, mert nem voltak otthon. Hagytam egy nagyon aranyos levelet, kérve őket szabad percükben hozzák már fel nekem. Dolgoztam mikor jött az sms Edtől: „van új merevlemezed!” öröm és bódottá. Holnap hagyok az ajtajuk előtt sütit, mert de aranyosak már.
A konklúzió: az Amazon egy nagy cég, akiknek kutyamód számít a vásárlói elégedettség, és ezért meg is dolgoznak. Gratulálok fiúk, ügyibügyik vagytok.

Leave a Reply

