Tanulj Tinó

Egy ideje nem jelentkeztem (magyarul), de mostanság történt egy-két dolog, amiről be akarok számolni.
Szereztem egy harmadik munkát, így ha jó a hetem, akkor minden nap dolgozom. Kombinálva a spórolásommal végre elkezdtem rendesebben gyűjtögetni (végre pl. tudtam venni egy rendes bringás kabátot a kord zakó helyett, ami lássuk be, nem igazán alkalmas rá), hiszen szeretnék hamarosan hazamenni a valakihez. De csak egy kis időre, a következő fejlemény miatt:

Feltételesen felvettek egyetemre! Méghozzá pszichológiára bizony! Le kell tennem még egy nyelvvizsgát (IELTS), hogy még jobban bebizonyítsam, tényleg beszélek angolul. Ez nem zavar. Az inkább, hogy ki kell fizetnem ismét £110-t. És a legjobb, hogy ismét az International Housenál akarom megcsinálni, ugyanaz a cég, ahol Budapesten is megcsináltam. Bleh. De nem érdekel ez, mert végre elkezdhetem tanulni, amit mindigis szerettem volna! Az egyetem a Metropolitan, ami egyesek szerint nem a legjobb, de tojok rájuk. 20-án megyek egy épületbejárásra/orientációra, minden információt megszerzek, hogy jó legyen nekem.

Április hónapban pedig valószínűleg nagyon gazdag leszek, mert kiderítettem, hogy jelenleg rengeteg adóteher nehezedik rám, több, mint aminek kéne. Így amint megkapom a P60-okat, ez ilyen adóizé, nem igazán érdekel, megyek és a hivatal megoldja nekem. Nem nagyszerű a brit adórendszer?

Leave a Reply

