Bringával jó

Remek mókát fedeztem fel magamnak legutóbbi hazaruccanásom során. Bringával vagyok most már ugye kizárólag, de azért Luton mégiscsak baromi messze van. Itt jön a trükk! Vonaton engedélyezett a bicikli, így Kentish Towntól elég felpattanom a vonatra, ami elvisz Luton Parkwayhez. Innen még egy pöppet kell menni, de nem vészes. Meg így megspórolom a transzfer árát is. Bicikli ott leköt, persze körbekérdeztem az ottdolgozókat, hogy hová érdemes (van „rendes” tároló is, de az £5 per nap. Hülyék ezek?), aztán repülés és már otthon is vagyok! Onnan meg a hőn szeretett BKV, ami kifejezetten kulturált a kétnyelvű 200E Volvoval. Mondjuk a Köki már brutál 🙂

Na szóval így használom én a bringám, mert bringázni MENŐ. Elnézést mindenkitől, aki valami értelmesebbet várt 🙂

Máskülönben meg rájöttem, hogy sokkal olcsóbb Pozonyba repülni a Ryanairrel, és onnan buszozni. Mostantól ez lesz. Még Esztergom is útbaesik 😉

Leave a Reply

